Kontakt

Du kan kontakte Danmarks Akkrediteringsinstitution på flere måder afhængigt af, om du henvender dig som privatperson eller på vegne af en virksomhed. Al digital og fysisk post behandles og opbevares i et sikkert system i overensstemmelse med gældende lov. Vær alligevel særlig opmærksom på altid at sende fortrolige og/eller følsomme personoplysninger på en sikker måde enten via en sikker (krypteret) forbindelse eller fysisk post.

Når du henvender dig som privatperson
Som privatperson har du mulighed for at kontakte os via borger.dk (Digital Post), vores hovedpostkasse (akkr@akkr.dk), fysisk post. Fortrolige og/eller følsomme personoplysninger skal altid sendes via borger.dk eller fysisk post.

Hvis du sender via borger.dk skal du gå ind på www.borger.dk – Tryk på Digital Post – Log ind med Nem-ID – Skriv ny post – Vælg Modtager – Skriv Danmarks Akkrediteringsinstitution i søgefeltet.

Når du henvender dig på vegne af en virksomhed
Som virksomhed kan du kontakte os via virk.dk, vores hovedpostkasse (akkr@akkr.dk) eller via fysisk post. Fortrolige og/eller følsomme personoplysninger skal altid sendes via virk.dk eller fysisk post.

Repræsenterer du en uddannelsesinstitution og har spørgsmål til en igangværende akkreditering, skal du henvende dig direkte til den relevante projektleder.

Send faktura via virk.dk
Du kan sende faktura og kreditnota til Danmarks Akkrediteringsinstitution via virk.dk her.

Fysisk post
Har du ikke en digital postkasse, vil vi anbefale, at du sender fortrolige og/eller personfølsomme oplysninger til vores fysiske postadresse. Postadressen er Danmarks Akkrediteringsinstitution, Tidemandsvej 1, 4300 Holbæk. Vælger du denne løsning, skal du påregne afsendelsestid.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”false” name=”Kontakt”]